سرنگ کانکتور لوئر

طراحی کانکتور لوئر: سرنگ شیشه ای 1 میلی لیتری دارای کانکتور لوئر قابل تعویض است که قابل استفاده مجدد است و به راحتی تمیز می شود. درپوش اتصال لوئر می تواند از نشت جلوگیری کند یا از ورود هوا و هر چیز دیگری به داخل سرنگ جلوگیری کند و تجربه کاربری خوبی را به شما ارائه دهد.
مواد با کیفیت: لوله سرنگ اتصال لور شیشه ای از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت و قابل استفاده مجدد ساخته شده است. دارای انتقال نور خوب، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر دمای بالا است، بنابراین شکستن آن آسان نیست، بادوام است و می توان آن را برای مدت طولانی استفاده کرد، از هر شیشه معمولی دیگر قوی تر است.علامت اندازه گیری به راحتی ناپدید نمی شود.
طیف گسترده ای از کاربردها: سرنگ های شیشه ای توزیع کننده مایع ما را می توان به عنوان آب میوه، مایعات، چسب، سرنگ های دامپزشکی، خوراکی و آزمایشگاهی استفاده کرد.
همچنین برای جوهر حلال، پرکننده جوهر مبتنی بر آب و تقطیر مناسب است.
اندازه مناسب: سرنگ شیشه بوروسیلیکات دارای ظرفیت 1 میلی لیتر است و روی سرنگ علامت درجه بندی وجود دارد تا بتوانید حجم و دوز مایع را به وضوح و دقیق تعیین کنید که بسیار راحت و بدون نگرانی است.
تمیز کردن آسان: لوله سرنگ اتصال دهنده شیشه ای از 3 قسمت جداگانه تشکیل شده است، بنابراین استفاده و تمیز کردن آن بسیار آسان است. سرنگی که به راحتی جدا می شود نگهداری را آسان تر می کند.