سرنگ قلمی انسولین امپول شیشه ای

سرنگ های انسولین در طرح ها و شکل های متفاوتی تولید می شوند. علاوه بر ویال های انسولین، ممکن است انسولین را به شکل قلم انسولین دریافت کنیم. در این میان نوعی سرنگ قلمی انسولین آمپول شیشه ای است که به راحتی تزریق می شود و افرادی که مشکل انسولین دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و بیماری خود را کنترل کنند.

برای انتخاب محل تزریق، بهترین مکان شکم است. کافی است انگشتان خود را باز کنید و محل تزریق را به صورت دایره ای از بین فاصله های ایجاد شده بین 10 انگشت انتخاب کنید. قبل از تزریق انسولین، محل تزریق را با یک پد الکلی یا صابون و آب تمیز کنید. مهم است که اجازه دهید محل تزریق قبل از تزریق دوز انسولین خشک شود. سرنگ آمپول شیشه ای تزریق را آسان کرده است، همه محققین با ساخت این محصول سعی در ایجاد آرامش و آسایش بیماران عزیز داشته اند.

سرنگ قلمی انسولین امپول شیشه ای

فروش سرنگ قلمی

فروش سرنگ قلمی

افرادی که مبتلا به دیابت هستند، توانایی کنترل سطح قند خون خود را در طول روز ندارند. این افراد برای رفع این مشکل با تزریق انسولین در طول روز در بیشتر مواقع ضعف بدنی خود را کنترل می کنند به خاطر همین امر این افراد باید در طول روز قند خون خود را چک کنند. این بدان معناست که بیماران دیابتی از انسولین اضافی برای کمک به تنظیم سطح قند خون و حفظ آن در محدوده سالم بهره می برند.

انواع مختلف انسولین بسته به میزان کاهش قند خون و مدت زمان انجام این کار متفاوت خواهد بود. اگر دیابت دارید و از سرنگ ها و ویال ها برای دریافت انسولین اضافی استفاده می کنید، مطمئناً تغییر حالت و جایگزینی آن با قلم های انسولین، مدیریت دیابت را آسان تر می کند. امروزه با توجه به مشکلات زیادی که به وجود آمده امروزه نیاز به سرنگ قلمی بیشتر شده و درخواست خرید این محصول افزایش یافته است.

یکی از مزایای قلم انسولین استفاده راحت از آن برای کمک به کنترل سطح قند خون بدن است. خودکارها کوچک و قابل حمل هستند و همراه با دارو و سرنگ در دستگاه قرار می گیرند. استفاده از قلم انسولین نیز آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سوزن جدید بردارید، دوز صحیح را شماره گیری کرده و آن را تزریق کنید. قلم های انسولین رنگ های مختلفی دارند تا بتوانید نوع انسولین مورد استفاده خود را تشخیص دهید. برخی از مدل ها که قلم انسولین «هوشمند» نامیده می شوند، حتی می توانند از طریق بلوتوث به اپلیکیشن های گوشی هوشمند متصل شوند. از این رو، آنها به شما امکان می دهند سطح قند خون خود را در تلفن همراه خود ردیابی کنید.

اگرچه انسولین قلمی فواید زیادی دارد، اما معایبی از جمله قیمت بالا نیز دارد. قلم های انسولین گرانتر از سرنگ های سنتی هستند و برای خرید آنها باید پول بیشتری خرج کنید. اگر می خواهید از قلم انسولین استفاده کنید، بهتر است در مورد هزینه ها و بیمه آن با پزشک خود صحبت کنید. برخلاف پمپ های انسولین، فرد می تواند قلم انسولین را به طور منظم و در طول روز تزریق کند. اگر نگران حفظ سطح قند خون خود و تزریق چند بار در روز هستید، ممکن است به جای قلم یا سرنگ، پمپ انسولین را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که پمپ های انسولین لزوماً زمان کمتری نسبت به قلم های انسولین ندارند. زیرا برای استفاده از آنها باید میزان کربوهیدرات دریافتی خود را ردیابی کنید و اطلاعات وارد کنید تا دوز انسولین وارد پمپ شود.

سرنگ های قلمی شکل بسیار باریکی دارند و حاوی حجم کمتری از محلول های دارویی هستند. این سرنگ ها به سرنگ انسولین نیز معروف هستند و بیماران دیابتی از این سرنگ برای تزریق انسولین استفاده می کنند. روش های مختلفی برای تهیه این سرنگ وجود دارد که سفارش پستی یکی از این روش هاست و در واقع یکی از روش های مطمئن خرید می باشد.

در مطالب زیر نحوه ی استفاده از سرنگ قلمی توضیح داده می شود، درپوش قلم را بکشید تا جدا شود. قبل از استفاده باید دقت شود که نوع انسولین و تاریخ انقضا صحیح است. برای تمیز کردن پلاستیک سر کارتریج از یک سواب الکلی استفاده کنید. مانند انسولین موجود در ویال انسولین، برخی از قلم های انسولین نیز باید مخلوط شوند. اگر انسولین کدر شده است، قلم را به آرامی 10 بار بین دستان خود بچرخانید. ولی دقت کنید.هنگام انجام دادن این عمل قلم را تکان ندهید. سر سوزن هایی که باید به قلم ها متصل شوند به طور جداگانه ارائه می شوند و باید قبل از استفاده روی قلم محکم شوند. درپوش سر سوزن را بردارید. نوک سوزن را به قسمت پلاستیکی سر کارتریج فشار دهید. نوک سوزن را روی قلم پیچ کنید تا محکم شود. هنگامی که نوک سوزن ثابت شد، محافظ را بردارید اما آن را دور نیندازید. حالا قلم باید آماده استفاده باشد. تعداد واحدهای مورد نظر را با پیچ انتخاب دوز در بالای قلم انتخاب کنید.در برخی از قلم ها، هنگام انجام این کار باید پیچ ​​را بیرون بکشید. نوک قلم را به سمت بالا نگه داشته و با زدن آن هوای داخل آن را در قسمت بالا جمع کنید. ممکن است لازم باشد حباب های هوا را با چند حرکت به سمت بالا فشار دهید. پیچ شمارنده دوز را تا انتها فشار دهید تا صفر در پنجره ظاهر شود. حالا قلم آماده استفاده است. اگر مقدار کمی انسولین خارج نشد، مراحل آماده سازی قلم انسولین را تکرار کنید. سپس انتهای قلم را بچرخانید تا دوز تجویز شده انسولین در پنجره ظاهر شود. حالا قلم آماده تزریق است. پس از تزریق، محافظ نوک سوزن را روی آن قرار دهید و با استفاده از آن نوک سوزن را بچرخانید تا از قلم خارج شود. سپس همانطور که بعدا در قسمت (نحوه تزریق) توضیح داده خواهد شد، سوزن را دور بیندازید.

این محصول را می توان در داروخانه های تمامی استان های کشور و در شهرستان ها خریداری کرد ، دفترچه های بیمه برای خرید این محصول مورد استفاده قرار میگیرد البته قسمتی از هزینه را بیمه پرداخت می کند و بقیه ی هزینه بر عهدی بیمار است. فروش این محصول به صورت آزاد انجام نمی گیرد و اگر چنین کاری صورت بگیرد غیر قانونی می باشد. امروزه برای رفاه بیشتر بیماران شرایط خرید غیر حضوری برای بیماران از طریق سایت های معتبر از طریق اینترنت ایجاد شده است. که دیگر برای خریدش نیاز نیست تا داروخانه برویم و زمان بیشتری را برای خرید صرف کنیم.